joi, 5 august 2010

Două mii doişpe


Fuck!Vine două mii doişpe , să-mi fac bagajele şi să plec pe Marte. M-am gândit bine şi cred că asta e cea mai bună soluţie.Nu-i aşa că şi tu îmi dai dreptate? Şi chiar dacă nu eşti de acceaşi părere cu mine, tot plec.
Nu vreau să mor.Ştiu că multora le-ar fi foarte dor de mine.
Eii , şi dacă plec , vreau să va spun că am un singur loc în racheta mea de tenis. So, dacă vrei să scapi cu viaţă,c`mon, cât eşti dispus să plăteşti?
Să nu cumva să-mi zici că ar trebui să te iau pe gratis.Nu sunt egoista egoiştilor , dar nici nu lucrez la Crucea Roşie.
Dude, am văzut filmul ăla şi am rămas şocată. De aia sunt aşa hotărâtă. Vorbesc despre ''2012'' în regia lui Ronald Emmerich.
În fine.
Eu sunt curajoasă, dar mi-e frică de mă ia dracu`.Asta să rămână între noi ,te rog .
Ştii? Mi-aş dori să pot să fac fapte bune.Dar nu am timp că tre` să-mi fac bagajul , îl voi termina abia cu o zi înaintea apocalipsei.Atunci îmi voi lua zborul.Şi eu care vroiam să candidez la preşedenţie.
Off. Ce preşedinte bun aş fi fost. Dar lasă că o să mă întorc.Până atunci o să fiu regina marţienilor.Uuu, ce tare o să fie.
Când o să mă gândesc să mai trec şi ''pe la Terra’’ să văd ce mai face, nu o să mai fie nimeni.O s-o ard aiurea pe Hollywood bulevard,daca o sa-l gasesc, o să scot plăcuţele vedetelor şi o să mi le pun ca pavaj în fata curţii,că o să am şi casă, adusă de pe Marte.
O să ies la balconul Papei să salut mulţimea care nu există, important este că mă obişnuiesc cu munca de PR.
Iar dacă şi tu o să supravieţuieşti, îţi dau şi ţie o idee, să ai ceva de făcut până vin eu.Poţi să te joci cu un Kalaşnikov prin oraş fără să vină nici un spart cu un "pulan" în mână să-ţi pună cătuşele, ceea ce îţi şi recomand pentru că în vreo 4 ani, în timp ce trăieşti cu conserve ,planeta o să fie plină de animale sălbatice, aşa că muniţie şi armament scrie pe tine tată.Şi mai zici că nu sunt drăguţă.
Îţi dai seama că îţi spun toate astea ca să te simţi mai bine,defapt nu o să supravieţuieşti.Adică mna..o să arăţi foarte bine pentru vârsta ta , nici nu o să se cunoască că eşti mort.Înţelegi ce vreau să zic? Că eu nu. (kidding)
Gata ,nu mai scriu nimic. Fug să-mi caut valiza..Oare pe unde oi fi pus-o?
Off..şi oja aia verde îmi trebuie.Tre` să mă asortez cu marţienii.(batting eyelashes)


P.S. Dacă-mi găseşte cineva oja, nu ofer recompensa!

6 comentarii: