miercuri, 7 iulie 2010

Pentru Ea

Ador sa te vad plangand, ma face sa te iubesc si mai mult.
Cand iti curg siroaie de lacrimi pe obrajii tai ca piersica simt ca ma topesc. Nu iti ignor slabiciunile, dar tocmai pentru ca te iubesc cu adanca sinceritate nu ti le trec cu vederea si cred ca nu e bine sa le ascunzi.
Naturaletea cu care recunosti , fara complexe, ca sunt multe lucruri pe care nu le stii si curiozitatea de a le descoperi ma determina sa nu te las sa pleci de langa mine niciodata.
Nu te fac sa plangi pentru ca sunt o bestie de om fara sentimente, ci pentru ca ador sa vad cum iti stergi lacrimile.
Probabil crezi ca sunt nebun. Nu este asa. Atunci cand iti sarut ochii plansi ma cuprinde un fior si ma indragostesc iar si iar de tine.
Am o placere diabolica de a te vedea plangand.
O zi intreaga as sta nemiscat sa numar margaritarele ce-ti picura din ochi, si le-as nota intr-un caiet, unul in care sa ma uit atunci cand esti fericita si eu nu pot sa te iubesc.
Iarta-ma ca te fac atat de mult sa suferi doar ca sa fiu eu fericit. Sunt un egoist fara inima dar stiu ca ma iubesti si asa.

El

7 comentarii:

  1. plashe mult articolul asta:xesti o scumpha si ft speciala::xx.gabitu uratelu

    RăspundețiȘtergere
  2. E super:x
    Ce`mi place poza de mai sus 8->
    Saby:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai nici tu nu o duci prea rau q blogul din cate observ;;)Ms si pentru comentariu,caci blogul este de doar 3 zile deci na:))is fericit cu orice semn din partea oricui;))...haidi pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba daaaaa:P dar un secret mic mai mult eu scriu p el oricum>:P dar e faza ca na...acuma ma bucur makr k baga cineva in seama blogu mai ales k o fost facut asa..oarecum din lipsa de ocupatie..k m`am gandit k stiu kt de kt unele chestii despre:-?relatii si etc si na..frumos ar fi daca ar avea lume sa zicem intrebari sau probleme pt a si ajuta chiar:D sa arat k nu`s inutil dar na:))o`m vedea noi ce si cum:D;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai eu is curios de unde ti`o venit intrebarea in primul rand:-?dar daca ar fi sa cataloghez...parerea mea ar fi ca un cocalar este o persoana care
    1.are gusturi relativ proaste in legatura cu imbracamintea
    2.nu se rusineaza sa afiseze asta ba chiar din contra incearca sa se faleasca cat mai mult
    3.logic ca asculta manele,si sincer nu e o problema sa asculti manele,problema e sa asculti DOAR:))manele:-S
    4.foloseste replici chiar f uzate de agatzat si probabil traieste cu impresia ca doar simpla prezenta ii va asigura combinarea:))
    Dar sincer parerea mea e ca ideea de cocalar este ca orice alt curent cum ar veni:-??si este tot de oameni inventat..acest termen,exact cum sunt mai multe religii si mai multi Dumnezei asa si aici exista Cocalari sau Pitipoance,rockeri,minimalisti blabla etc.Plus ca eu consider k ideea de cocalar o fost inventata doar pt a avea lumea un motiv in plus de ashi bate joc de cineva:-??termenii de prost sau idiot fiind deja prea comune,dar na poate gresesc:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut:D. Eu sunt cum ar veni celalalt :))..intalnit pe blog si sub numele de sictirel :D fiind cel care se ocupam mai mult cu partea tehnica si chestii de genul :D.
    Ce doream eu sa iti zic e ca am pus o legatura pe blog la pagina ta :D...asta dupa ce am vazut ca ai dat si comment-uri ;;)..eu fiind lipsa cateva zile de pe aici.
    Have a nice day :*

    P.S.: aa..si paote am sa revin cu un comment ceva ca sa iti zic la ce m-a dus cu gandul cand am vazut head-erul respectiv textul(Trading places :X)

    RăspundețiȘtergere
  7. si frumoasa si desteapta..si unde mai pui ka stie sa faca si prajituri:Ppooopici

    RăspundețiȘtergere