marți, 27 iulie 2010

Uneori

Wow:o Nu am mai postat de 13 zile..Probabil ca e un numar cu noroc deoarece astazi m-am gandit sa postez iar >:) ;;)
Mi-a dat cineva, cineva pe care il iubesc[si care ma iubeste :))], versurile unei melodii..Am dat un copy-paste la cateva randuri si am sa comentez un pic la ''adresa'' lor ;;) :-?

''Uneori ma port bine,
Uneori sunt stupid,
Uneori am tupeu,
Uneori sunt timid,
Uneori sunt indiferent,
Uneori sunt gelos,
Uneori caterinca''

Uneori se poarte bine-pentru ca vrea sa fii multumita de el ..
Uneori e stupid-pentru ca vorbesti fara oprire , iar alteori taci si astepti sa spuna el ceva dar se balbaie ingrozitor pentru ca sclipirea din ochii tai il face sa se emotioneze.
Uneori are tupeu-pentru ca ii dai dreptate si incepe sa prinda curaj.
Uneori e timid-pentru ca pur si simplu sta langa tine.
Uneori e indiferent-pentru ca ii dai prea multa atentie.
Uneori e gelos-pentru ca te vrea numai si numai pentru el .
Uneori face caterinca-pentru ca ti s-a ars prajitura.

Cam atat :-s..AZI NU prea am inspiratie..:))

P.S. Tot azi am facut o prajitura delicioasa .=p~

4 comentarii:

  1. Superrb.. :X te iubescc ! ;x Nu uita: o persoana care o iubesc si care ma iubeste ;;) ! :)) pup :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. naufragiat in inima ta:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. maxim :X daca face caterinca de prajitura ta .. baga'io pe gat :))

    RăspundețiȘtergere