sâmbătă, 19 iunie 2010

Depinde


Toti vrem sa trecem mai repede peste adolescenta, sa fim mai maturi sa experimentam acea ''libertate de a putea decide in nume propriu''acel fior inocent al lui ''fac ce vreau eu''De ce?Este oare experienta libertatii, acel ''fac ce vreau eu''indiferent de consecinte?Este experienta lui ''nu-mi pasa ce spun ceilalti''insa in final constat ca nu-mi mai pasa nici de mine, incat ajung sa-mi cumpar o ''doza'' de libertate, o ''doza'' de bucurie de a trai?Si ca pret pentru libertate singurul remediu este fuga?Fuga de sine insusi?Eu nu vreau sa fug.Tu vrei ca fuga sa fie singura ta scapare?
Nu.Nu si daca renunti la lanturi si iei in mana ''Busola de aur'' care iti arata ca exista un suflet ce stie care este pulsul adevaratei libertati.Si de ce acesta sa nu fie: libertatea de a fi tu insuti, de a te invinge pe tine insuti, de a-ti descopreri propriul potential si a te dezvolta personal, de a iubi si trai viata cu bucurie?
Totul depinde de tine.Cum vibrezi la semnificatiile lumii inconjuratoare, de cum iti astamperi curiozitatea, setea de cunoastere, dorinta de a explora.Dorinta de a deveni matur.
Intr- zi iti vei da seama ca nu totul tine de a scapa de adolescenta, totul tine de ceea ce faci tu!Si tu faci ca totul sa fie super!

3 comentarii: