miercuri, 16 iunie 2010

Ioana...



Ce sunt prietenii pentru tine?
Pentru mine un prieten este acel om care stiu ca tine atat de mult la mine incat imi intareste sufletul atunci cand ma striga.
Toata lumea spune ca nu exista prieteni si fiecare, in particular, sustine ca el e un bun prieten. Aceste doua afirmatii atat de contradictorii te fac sa fii sigur pe faptul ca pe taramul prieteniei exista multi ipocriti si multi oameni care nu se cunosc pe ei insisi.
Daca nu ai prieteni , esti un nimeni. Esti singura floare ofilita dintr-o vaza fara apa.
Eu stiu ca tu esti prietena mea cea mai buna.Stiu ca esti dispusa sa-mi ierti fiecare greseala neintentionata oricat de mare ar fi.Stiu ca esti dispusa sa ma asculti cand vin la tine si iti spun 'Azi voi gandi cu voce tare!''.Te asezi si astepti sa vorbesc.Eu incep sa iti spun tot felul de chestii banale si neimportante, dar tu nu-mi zici nimic si ma asculti in continuare.Tot ce spun eu are importanta pentru tine, pentru ca un prieten este mai vital decat un inger.
Stii? Cateodata am impresia ca ne invidiem una pe cealalta. Probabil ca e doar in mintea mea proasta si plina de nimicuri, dar incep sa ma ingrijorez cand ma gandesc ca noi nu am mai putea fi prietene.Nici nu stii cat de fericita sunt ca esti prietena mea.Mulumesc ca esti alaturi de mine atunci cand fac lucruri bune si te bucuri de victoriile mele.
In momentele grele apar prieteni falsi , cu mutra plouata, de solidaritate cu noi, dar de fapt suferinta noastra ii consoleaza pentru viata lor mizerabila.
Tu nu esti asa. In momentele grele , tu nu apari.Tu esti deja langa mine incercand sa faci ceva sa trec peste.
Sa nu ma crezi cand te rog sa fii sincera cu mine , tot ce vreau e sa imi mentin o buna impresie despre mine .''Prietenul '' nu este ceva ce ai invatat la scoala, dar daca nu stii ce e prietenia inseamna ca nu ai invatat nimic.
Sunt atat de fericita ca esti prietena mea! Sunt atat de fericita ca am pe cineva caruia sa-i spun cat sunt de fericita si cat sunt trista.
A astepta sa culegi altceva dintr-un pamant decat ceea ce a fost semanat , ar fi copilarie. A-ti dori sa ai o prietena la fel de buna ca mine , ar fi cel mai frumos lucru care ti l-ai putea dori.
Tine minte!
Nu confunda zicala:''Prietenul la nevoie se cunoaste'' cu un serviciu non-stop de asistenta sociala;)!

2 comentarii:

  1. Tu si Fefe chiar stiti ce inseamna prietenia adevarata...chiar citeam ieri de pe blogul lui Fefe despre prietenie si chiar am ramas surprins cand m'a trecut un fior citind :-"
    Chiar sunt incantat ca ti'ai facut blog..astfel poti sa iti exprimi mai multe opinii ..si astfel sa iti cunosc si laturile mai sensibile ;;)
    Te'am pupat :*

    RăspundețiȘtergere