miercuri, 23 iunie 2010

Intalnire cu amintirile 3( Baby..let me love you)

Stateam si ne uitam la automobilele ce se inghesuie de la un trotuar la altul sufocate si neclintite minute-n sir in orele de varf ale traficului.Ne-a atras atentia un baiat ce astepta agitat ca omuletul rosu ce statea drept pe ferestruica semaforului sa se schimbe intr-un omulet verde care intinde pasul. Pierzandu-si toata rabdarea se strecoara dezinvolt printre masini fara sa ia seama la strigatele soferilor.Pe partea cealalta a strazii il astepta o fata cu parul lung si negru si cu o piele abia atinsa de soare,imbracata intr-o rochie de matase alba.I-am vazut cum s-au sarutat si amandoi am rosit ingrozitor.M-am retras in camera mea incercand sa nu ma mai gandesc la asta.Ai venit si tu dupa mine. Baby de ce imi ingreunezi situatia? Imi spui ca ai sa imi marturisesti ceva.Ca atunci cand i-ai vazut pe cei doi sarutandu-se te-ai gandit ca am putea fi noi doi in locul lor.Am inceput sa rad. Acum eu eram cea orgolioasa.Imi spuneam:''Nu fi proasta spune-i ca si tu gandeai la fel''Dar pana sa fac asta plecasesi.
Azi mi-ai adus o floare, mi-ai spus ca vrei sa ma inveselesti si sa te iert pentru ceea ce mi-ai spus seara trecuta.Nu! Tu trebuie sa ma ierti pentru ca nu ti-am marturisit ca si eu am simtit la fel.
-Ok.Si ce facem acum?M-ai prins de mana si ai raspuns tot tu.
-Hai sa facem o plimbare...

Un comentariu:

  1. Mi-ar lua ceva "timp" să-ţi explic tot traseul creaţiei umane. De fapt îl ştii şi tu; cam la asta se rezumă şi crearea unui NU al nu-ului...
    Mulţumesc pentru aprecieri, şi tu ai niste post-uri interesante :)
    :*

    RăspundețiȘtergere