duminică, 20 iunie 2010

Ganduri la miezul noptii

Nu te inteleg deloc.
Spui ca pleci dar totusi mai stai .
Spui ca am terminat-o dar ma strangi in brate si nu ma lasi sa-mi vad de drumul meu..
Zici ca ma iubesti si apoi spui ca vrei sa te privez de tot ce fac si gandesc..
Shit..Nu mai vreau sa te ascult.
Daca vii la mine si-mi spui ca vrei sa te arunci in fata masinii ca un emo stupid si separat de lumea reala ,nu o sa misc un deget sa te opresc.
Frumosule ia-ti un dex si cauta cuvantul ''nehotarat'' ,citeste-i semnificatia si mai vorbim.
Si daca tot cauti..vezi si la ''imatur'' .
Scrie definitiile astea doua in ''jurnalul'' tau la ''despre mine'' sa nu uiti niciodata in ce categorie de oameni te plasezi.
Totusi eu o sa am constinta impacata pentru ca te-am ascultat cand mi-ai vorbit, si te-am ajutat cand ai avut nevoie.
M-am comportat exemplar, desi nu te cunosc prea bine.
Si totusi ce stiu eu despre tine?
Culoarea ta favorita e 7 ?

3 comentarii:

  1. cat de frumos..multumesc pentru comentariu....vad ca si tu esti la inceput cu blogul...bafta;)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. parca mi-ai fi citit gandurile :))
    si multumesc pt commentariu:D
    scuze k am raspuns asa greu :(

    RăspundețiȘtergere