miercuri, 23 iunie 2010

Intalnire cu amintirile1 (Te-am regasit)

Drumurile pe care umblasem candva se infasurasera in ghemuri mari si nu mai puteam sa le gasesc capatul.
Privelistile, scenele pe care la vazusem cu cativa ani in urma, uneori chiar figurile oamenilor se suprapuneau adunandu-se in amintire ca un teanc de carti cu filele taiate la intamplare.
Te-am vazut pentru prima data in ultimii cinci ani.Te-am recunoscut inainte sa te fi vazut mai indeaproape.
Din departatile memoriei, imaginile cu noi jucandu-ne si alergand tinandu-ne de mana au revenit brusc in mintea mea.
Ti-ai demonstrat de atatea ori acea vocatie de a fi util incat nustiu daca te-as fi putut uita.
Am strans colectii intregi de ziare cu pagini intregi de relatari si comentarii patetice la adresa ta, dar niciodata nu a fost afisata vreo poza cu tine.
Hai! mareste-ti pasul.Am in minte o duzina de intrebari pentru tine.
Ai intrat in umbra muntilor..stiu ca siluetele brazilor abia se deosebesc in intuneric..si mi-a fost putin frica sa nu te ratacesti.Peste cateva minute s-au aprins luminile pe marginea soselei, m-ai recunoscut si tu , mi-ai facut cu mana si ai inceput sa mergi mai repede...

Un comentariu: