vineri, 18 iunie 2010

Puteri speciale...



Pleci.
Dar nu vei uita de mine nici pentru o secunda.Nu te voi lasa sa ma uiti.Si sa nu crezi ca te voi suna in fiecare zi sau te voi asalta cu mesaje gen:''Ce faaci?'',''Ma mai iubesti?''Astea`s niste prostii pe care oricine le trimite cu alt scop decat cel pe care ar trebui sa-l aiba.
Tu nu ma vei uita pentru ca am fost cea mai intelegatoare si speciala persoana pe care ai cunoscut-o.Stiu asta sigur.Am sursele mele, si nu-s prietenii tai sau prietenii mei, sunt privirile si zambetele tale atunci cand ma vezi.Nici nu stii ca iti voi invada si visele.Si te vei trezi la miezul noptii cu gandul la mine.Vei vrea sa ma suni , dar te gandesti ca vei parea un fraier si o lasi balta.Dar eu de fiecare data sunt treaza la miezul noptii pentru ca stiu ca intr-o zi vei lasa orgoliul deoparte si vei apela.
Si ma visezi, si nu vrei sa te mai trezesti,ma visezi plangand si tu tinandu-ma in brate.E o noapte de vara racoroasa , eu incep sa te sarut...
Si te trezesti.Eu am vrut sa te trezesti.Nu-i asa ca-s rea?Daa stiu, aproape diabolica.
Imi place sa ma joc cu mintea ta..
Si o sa-ti fie dor , atat de dor incat nici nu vei mai iesi din casa , pentru ca in casa ai tot ce iti aduce aminte de mine.
Langa pat ai poza aia cu noi ..Aia in care eram uzi leoarca deoarece ne prinsese ploaia in parc..A fost o zi de neuitat..Aproape ca ai avut curajul sa ma saruti.
In telefon ai o gramada de poze cu mine, de fiecare data cand mi-l dadeai nu pierdeam ocazia sa-ti las cat mai multe amintiri .
Nu ma vei uita, pentru ca atunci cand vei privi stelele ma vei vedea pe mine.Mai stii cum stateam noi si ne uitam la ele si eu aveam pentru fiecare cate un nume?
Bineinteles ca era inventat de mine, dar tu ma credeai.Erai asa prostut cand eram langa tine..Te pierdeai cu firea..
Dar mie mi se parea ca esti atat de adorabil cand te balbaiai incat te pupam pe obraz si tu roseai intr-un hal de radeam in hohote.
Stii?Am impresia ca nici nu vei fi plecat prea mult timp..pentru ca iti va fi dor de mine intr-un hal ca te vei intoarce chiar dupa prima zi.
Acum te pup si iti urez drum bun..Dar stiu sigur ca maine o sa-ti urez bun venit!

4 comentarii: